Давня мудрість говорить:«Хто стоїть на місці, той відстає…». А хто не хоче відставати, мусить рухатися вперед і не зупинятися, досягнувши вершини. У цьому полягає основна місія сучасного вчителя.
Бути вчителем - високе покликання. Праця вчителя нелегка: це відповіді на тисячі «чому», це гори різноманітної літератури, це кілометри шляху, пройдені по класній кімнаті, це кілограми зошитів, це радість спілкування з учнями, це гіркота свого безсилля в якийсь момент, це нескінченний пошук досконалості у всьому, прагнення дійти «до самої суті». Як і раніше, вчитель має бути зразком у всьому - в спілкуванні, культурі, манері триматися, своєї впевненості. Покликання бути вчителем – це прагнення душі до саморозвитку, самовдосконалення, реалізація нелегкої місії на Землі. Саме тому 01 квітня вчителі англійської мови району зібралися в Солонянській СЗШ№1 на засідання ДТГ під назвою "Актуальні питання у викладанні англійської мови та професійному розвитку педагога". Цей захід пройшов в рамках реалізації Програми "Вчителі англійської мови - агенти змін". На засіданні була присутня тренер Британської Ради Олена Прітц. Учасників тепло зустріла та привітала директор навчального закладу Шерстюк Н.О..
В першому блоці методист Солонянського РНМК Грабко Т.А. зосередила увагу вчителів на стратегії підготовки одинадцятикласників до ДПА у форматі ЗНО. Було розглянуто типи завдань, їх обсяг, критерії оцінювання робіт.
Своїм досвідом якісної підготовки учнів до іспитів поділилися вчителі Оскаленко І.М. (Дзержинівська СЗШ) та Фурман О.О. (Солонянська СЗШ №2). Презентаційний матеріал можна знайти в розділі "Готуємося до ... ДПА" бічного меню сайту.
Другий блок засідання було присвячено розвитку професійних компетентностей вчителів англійської мови. Тетяна Анатоліївна Грабко (переможець відбіркового туру проекту "Вчителі англійської мови - агенти змін", який реалізується командою "Gо Glоbаl" спільно з Міністерством освіти і науки України та Бртанською Радою на виконання Указу Президента України шодо оголошення року 2016 Роком англійської мови в Україні") провела воркшоп «Зростаємо особистісно через розвиток професійної компетентності та педагогічної майстерності».
Педагоги в інтерактивній формі опрацювали концепцію професійного розвитку та можливості її імплементації в свою учительську кар'єру, різновиди практичних, нестандартних завдань, що сприяють розвитку педагогічної майстерності, професійної компетентності та особистісному зростанню педагогів.
Парна, групова робота, типи завдань, різні види перегрупування допоиожуть вчителям у майбутньому в їхній роботі з учнями.
На останок було окреслено основні вектори формування “Плану професійного розвитку педагога” у відповідності викликів сучасності. Кожен учасник почав формувати свій особистий План розвитку з певного аспекту викладацької діяльності. Для учасників воркшопу презентацію до засідання розміщено в розділі "Україна Speaking" бічного меню сайту.
Професійно компетентний вчитель – це людина, яка вміло «розподіляє» роботу, стиль роботи якої є однією із суттєвих ознак його іміджу. Він має відповідати підвищеним вимогам стосовно дотримання єдності слова й справи, в іншому випадку він може втратити довіру учня. Компетентний вчитель – це особливе поєднання навичок аналітичного, креативного, критичного мислення, розуміння учнів і вміння створювати умови для розкриття їхнього особистісного потенціалу та розвитку навичок та умінь іншомовного мовлення.
|