Вівторок, 2024-03-19, 9:28 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

РМО вчителів іноземної мови Солонянського РНМК

 

 

 

                                       English & German Club


Форма входу
  Праздники Великобритании 

      


   knopochka

Аналізуємо урок

                                                                          

АНАЛІЗ УРОКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Високий професіоналізм, педагогічна майстерність учителя досягаються не лише у процесі систематичної, вдумливої, творчої підготовки до своїх уроків, але й за рахунок проведення аналізу та узагальнення досвіду колег, збагачення на цій основі своєї практики ефективними прийомами навчання. Таким чином уміння спостерігати та аналізувати педагогічний процес є професійно необхідним і кожному вчителю. Воно складає основу успішної реалізації дослідницької функції вчителя, а також є базою для оволодіння самоаналізом, що е запорукою високого професіоналізму.

Аналіз уроку іноземної мови вимагає як всебічних знань про урок, так і спеціальних умінь його спостереження та оцінювання. Складність аналізу уроку полягає не тільки в багатоплановості останнього, але й у специфічності окремих його компонентів і типів. Проте існують певні характеристики, які є обов'язковими для кожного уроку іноземної мови. Це, насамперед, відповідність конкретного уроку основним вимогам до уроку іноземної мови, обумовленим специфікою цілей, змісту і технології навчання саме цього предмета в середніх навчальних закладах. Реалізація вчителем саме цих вимог повинна стати об'єктом загального аналізу уроку іноземної мови, метою якого є цілісна оцінка уроку через призму його особливостей, в однаковій мірі притаманних усім типам уроків. До таких вимог відносяться: цілеспрямованість уроку; структурна цілісність і змістовність уроку; активність учнів на уроці; відповідність мовленнєвої поведінки вчителя цілям, змісту та умовам навчання; результативність уроку. Пропонуємо Вашій увазі приклади схем різноаспектних аналізів уроків іноземної мови:

Аналіз уроку №1

Аналіз уроку №2

Аналіз уроку №3

Аналіз уроку №4

Аналіз уроку №5

Поглиблений аналіз уроку №6

Самоаналіз уроку - інструмент самовдосконалення вчителя, засіб формування й розвитку  професійних якостей педагога, що виявляються передовсім у його вмінні чітко сформулювати мету та завдання уроку, спланувати навчальну роботу і передбачити її результати.  Від уміння проаналізувати ситуації, що виникли у процесі проведення уроку, багато в чому залежить спроможність учителя організувати наступну педагогічну діяльність. Майстерність учителя багато в чому залежить від уміння аналізувати  чужі та свої помилки.

Пам'ятка для самоаналізу уроку вчителем

Самоаналіз уроку

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 115
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
    
     Скачать презентации