05 грудня 2014 року у Солонянській СЗШ №1 відповідно до плану роботи РНМК відбувся районний семінар вчителів англійської мови. Він пройшов у формі круглого столу, за темою «Використання технологій продуктивного навчання на уроках іноземної мови в початкових класах на ІІІ етапі впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти». Методисти РНМК Гринчук С.О. та Грабко Т.А. запросили вчителів до цієї школи не випадково, а з метою пропаганди позитивного досвіду роботи Солонянської СЗШ № 1 з використання технологій продуктивного навчання на уроках англійської мови в початкових класах з метою ефективного впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти. Семінар розпочався з першого блоку, що мав назву "Теоретично-методичний блок з презентацією інноваційних технологій освітньої діяльності на уроках іноземної мови та формування креативного активного середовища". Теми та зміст виступів методистів Тетяни Анатоліївни та Світлани Олександрівни сприяли підвищенню науково-теоретичної, методичної підготовки учителів іноземної мови закладів освіти Солонянського району з питань використання технологій продуктивного навчання на уроках іноземної мови в початкових класах.
![](/soloneone/IMG_2139.jpg)
Під час практично-методичного блоку семінару відбулося представлення інтерактивних методичних, освітньо-виховних технологій вчителів СШ №1.
![](/soloneone/SAM_5826.jpg)
Вчитель Дубовик Ю.П. продемонструвала гостям фрагмент уроку у 2-му класі на тему "Школа. Шкільне приладдя".
![](/soloneone/SAM_5824.jpg)
У 3 клас на урок за темою "Моя родина" вчителів запросила Ремез І.В.. На переглянутих уроках переважали інтерактивні ігрові методи роботи, які сприяли створенню високої мотивації до навчання.
![](/solone2/SAM_5848.jpg)
Уроки було проведено цікаво та емоційно. Учні із задоволенням навчались описувати свою родину, розповідати про школу, співали пісні, писали, складали діалоги, монологи, грали в ігри. Доречно було використано під час уроків інформаційні технології та наочність, що сприяло міцнішому засвоєнню матеріалу. Школярі проявляли цікавість, активність, допитливість, енергійність та відверту емоційність.Уроки пройшли невимушено, з настроєм і тільки з позитивними емоціями.
![](/soloneone/SAM_5837.jpg)
Після кожного уроку відбувалося обговорення.
![](/soloneone/IMG_2142.jpg)
Вчителі, що проводили уроки робили самоаналіз, а їх колеги, що обзервували уроки - аналізували переглянуті уроки за різними видами аналізів.
![](/soloneone/DSCF6992.jpg)
Продовженням практично-методичного блоку став майстер-клас Болдиревої Л.М. на тему "Використання інтерактивних ігрових
![](/soloneone/IMG_2135.jpg)
засобів для розвитку комунікативної компетенції молодших школярів на прикладі теми "Їжа. Займенники some та any".
![](/soloneone/IMG_2136.jpg)
Дякуючи Людмилі Михайлівні та чарівному горщику, вчителі "перетворили" свої знання на солодку насолоду. Незабутнє враження на учасників районного семінару справив флешмоб, у якому взяли участь майже всі учні школи. Семінар завершився рефлексією через вправу "Ялинки", яка показала, що всі учасники отримали масу корисних знань, інформації і готові до застосування їх на практиці.
![](/soloneone/SAM_5864.jpg)
|