05 грудня 2014 року у Солонянській СЗШ №1 відповідно до плану роботи РНМК відбувся районний семінар вчителів англійської мови. Він пройшов у формі круглого столу, за темою «Використання технологій продуктивного навчання на уроках іноземної мови в початкових класах на ІІІ етапі впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти». Методисти РНМК Гринчук С.О. та Грабко Т.А. запросили вчителів до цієї школи не випадково, а з метою пропаганди позитивного досвіду роботи Солонянської СЗШ № 1 з використання технологій продуктивного навчання на уроках англійської мови в початкових класах з метою ефективного впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти. Семінар розпочався з першого блоку, що мав назву "Теоретично-методичний блок з презентацією інноваційних технологій освітньої діяльності на уроках іноземної мови та формування креативного активного середовища". Теми та зміст виступів методистів Тетяни Анатоліївни та Світлани Олександрівни сприяли підвищенню науково-теоретичної, методичної підготовки учителів іноземної мови закладів освіти Солонянського району з питань використання технологій продуктивного навчання на уроках іноземної мови в початкових класах.
Під час практично-методичного блоку семінару відбулося представлення інтерактивних методичних, освітньо-виховних технологій вчителів СШ №1.
Вчитель Дубовик Ю.П. продемонструвала гостям фрагмент уроку у 2-му класі на тему "Школа. Шкільне приладдя".
У 3 клас на урок за темою "Моя родина" вчителів запросила Ремез І.В.. На переглянутих уроках переважали інтерактивні ігрові методи роботи, які сприяли створенню високої мотивації до навчання.
Уроки було проведено цікаво та емоційно. Учні із задоволенням навчались описувати свою родину, розповідати про школу, співали пісні, писали, складали діалоги, монологи, грали в ігри. Доречно було використано під час уроків інформаційні технології та наочність, що сприяло міцнішому засвоєнню матеріалу. Школярі проявляли цікавість, активність, допитливість, енергійність та відверту емоційність.Уроки пройшли невимушено, з настроєм і тільки з позитивними емоціями.
Після кожного уроку відбувалося обговорення.
Вчителі, що проводили уроки робили самоаналіз, а їх колеги, що обзервували уроки - аналізували переглянуті уроки за різними видами аналізів.
Продовженням практично-методичного блоку став майстер-клас Болдиревої Л.М. на тему "Використання інтерактивних ігрових
засобів для розвитку комунікативної компетенції молодших школярів на прикладі теми "Їжа. Займенники some та any".
Дякуючи Людмилі Михайлівні та чарівному горщику, вчителі "перетворили" свої знання на солодку насолоду. Незабутнє враження на учасників районного семінару справив флешмоб, у якому взяли участь майже всі учні школи. Семінар завершився рефлексією через вправу "Ялинки", яка показала, що всі учасники отримали масу корисних знань, інформації і готові до застосування їх на практиці.
|