Саме тому з 15.02 по 19.02 2016 р. учителями англійської мови Кацевич Н.М. та Дихтярьовою Н.Ю. було проведено Тиждень англійської мови.
У понеділок учні 1-11 класів взяли участь у фото-виставці «Selfie на фоні державної символіки англомовних країн". У вівторок було проведено конкурс малюнка «Незвичний імідж англійських літер» (1-4 клас) та зустріч у шкільному читацькому клубі «Книжками англомовних країн». Мета заходів - виховувати та підтримувати у школярів мотивацію до оволодіння іноземною мовою; розширити знання учнів про культуру країни, мова якої вивчається; формувати лінгвокраїнознавчу компетенцію школярів, навчити учнів працювати з додатковою літературою, зацікавити молодших школярів у вивченні англійської мови, залучити їх до виконання творчих завдань, а також формувати навички оформлення матеріалів.
У середу відбулися:
- конкурс-виставка постерів «It is our life» (5-11 класи);
- літературна вітальня «Казкові мандрівки» (казки англомовних письменників) для 1-4 класів;
- відкритий урок на тему «Одяг моєї ляльки» у 2 класі, який підготувала та провела Дихтярьова Н.Ю.
А 18 лютого 2016 року в Олександропільському НВК була проведена учнівська конференція по творчості американського письменника Джека Лондона.
На конференцію були запрошені учні середньої та старшої школи. Свої роботи презентували учні 8, 10 та 11 класів, а саме: Мотузко Ксенія «London – gold miner», Ларіонов Володимир «Біографічні мотиви у творчості письменника” , Федінчик Анна «Джек Лондон. Жизнь и его творчество», Дегтярьов Олександр «Bibliography of Jack London’s Prose», Ковальчук Ольга «Біографія Джека Лондона», Ямчук Світлана «Память о Джеке Лондоне в современной Америке.
Роботи були представлені трьома мовами: англійською, українською та російською. Зустріч відбулася у дружньому колі, де панував інтерес до творчості Джека Лондона. одним із завдань конференції було - з'ясувати, які риси вдачі Джека Лондона та факти біографії відбилися на особливостях зображення характерів героїв його творів, сформулювати «кодекс» сильної особистості для героїв Джека Лондона і порівняти кодекс із учнівськими уявленнями про силу духу людини; створити ситуацію самозаглиблення учня у власні етичні переконання, спрямувати необхідність вибору життєвих принципів у русло самовдосконалення.
Головною метою проведення таких заходів було підвищення мотивації серед учнів до вивчення іноземної мови , розвиток в учнів навичок слухання та говоріння, розвиток інтересу до творчості, логічного мислення та пам'яті. Мета заходів була досягнута, адже учні отримали естетичне задоволення, поглибили знання з іноземної мови.
ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ТИЖНЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ